20 de Novembro do 2020 - 197 visualizacións
  "Qué es un rey para ti"

Mara López Rivera, alumna de 2º ESO do IES A Pinguela, foi premiada al ser declarada finalista autonómica do 39º concurso "Qué es un rey para ti" organizado no curso anterior por la Fundación Institucional Española e a Fundación Orange e aplazado a causa da pandemia. Ó non poderse hacer exposicións presenciais, elaboraranse vídeos para acceder de xeito virtual de todos os traballos que se publicarán na web https://concursoqueesunreyparati.es. O alumnado ganador será recibido en audiencia cando a situación o permita por S.M. o Rey don Felipe.
Asimesmo, o Conselleiro de Educación, Román Rodríguez, envioulle a Mara un agasallo e un diploma ó non poderllo entregar de xeito presencial. Felicitámola e animámola a seguir demostrando canto vale como escritora e tamén como debuxante.