17 de Febreiro do 2022 - 73 visualizacións
  Obradoiro demostración de Marcelo Rodríguez no ciclo de calzado

Marcelo Rodríguez, responsable e experto membro da terceira xeneración de Zapatería Rodríguez da Coruña (firma as súas creacións como M. Filgueiras), ven de impartir ó alumnado do Ciclo de Calzado e Complementos de Moda un intersante obradoiro-demostración sobre "montaxe capellada e exterior (vira, suela, tacón), tintado e acabado" que aplicou para a fabricación de calzado a medida, a súa especialidade coa reparación e a restauración.
Foi unha actividade do Departamento de Textil moi ben valorada polo alumnado participante.