AREAS CURRICULARES
Os obxectivos xerais expresan as finalidades e capacidades que se desenvolverán na intervención educativa, ó longo de tóda a etapa. Concrétanse e especifícanse no conxunto de aprendizaxes articulados que constitúen as TRES AREAS CURRICULARES , ou ámbitos de experiencia persoal e social:
- Area do Coñecemento corporal e construcción da identidade.
- Area do Coñecemento e participación no medio natural, social e cultural.
- Area da Comunicación e Linguaxe.
Os BLOQUES que integran cada área son os seguintes:
COÑECEMENTO CORPORAL E CONSTRUCCIÓN DA IDENTIDADE
- Identidade Personal:Coñecemento do corpo, configuración da propia imaxe personal e aceptación.
- Habilidades e destrezas perceptivo-motrices. Control postural, marcha, equilibrio, coordinación, manipulativa e lateralidade.
- O Xogo e predeporte.
- Hábitos: Coidado personal, alimentación e vestido.
COMUNICACIÓN E REPRESENTACIÓN
- Usos e formas de Comunicación.
- Sistemas de comunicación, instrumentos e técnicas.
- Comunicación escrita: Lectura e escritura.
- Expresión plástica, musical e corporal.
- Cognición: relacións, medida e representación no espacio.
COÑECEMENTO e PARTICIPACIÓN NO MEDIO FÍSICO E SOCIAL
- Os entornos próximos: persoas, grupos e hábitas.
- Elementos do entorno físico.
- Obxectivos e instrumentos de uso social e cotiá.
- Convivencia e participación social.
- Novas Tecnoloxías.
Os contidos e obxectivos trabállanse en función dos alumnos e das súas posibilidades, e deste xeito, pódense secuenciar.
Tómanse os contidos máis apropiados para cada alumno e aula, atendendo a súa idade, estado de saúde, nivel de desevolvemento global, competencia cognitiva e previsións axustadas do futuro, e así, planificamo-la secuencia e actividades correspondentes.
En canto ós contidos referidos a feitos e conceptos, dámoslle preferencia á experimentación da riqueza dos entornos e actividades cotiáns. |