|   
			
			ABAIXO 
			Aproveitando a 
			festividade do día de San Martiño, inaugurouse no CEIP "A Gándara" a 
			Primeira Fase de Acondicionamento do Patio Escolar, consistente na 
			delimitación de espazos para diferentes xogos e sinalización destes, 
			axardinamento de determinadas zonas e acondicionamento de outras. 
			O ámbito escolar é un 
			espazo moi valioso. Un patio ben estruturado fai do centro escolar 
			un lugar máis acolledor e grato, tanto para o alumno como para a 
			comunidade educativa. 
			 As nosas escolas non 
			poden cambiar sen o compromiso dos profesores.  No CEIP "A 
			Gándara" estamos a desenvolver o noso proxecto Valora-Lecer que 
			consiste fundamentalmente na ACTUACIÓN SOBRE O PATIO ESCOLAR PARA 
			MELLORAR O CLIMA DO CENTRO, posto que somos conscientes de que case 
			todos os problemas de convivencia se desenvolven no Patio escolar, 
			en tempo de descanso. Para a consecución do noso proxecto está a 
			ser tan importante como determinante a implicación da comunidade 
			educativa (nais e pais), superando as nosas previsións máis 
			optimistas. O proxecto vai como programamos, mesmo por diante. E 
			ata agora, o que realizamos (1ª fase) teriamos que avalialo como moi 
			positivo. VI TORNEO DE FÚTBOL-SALA A GÁNDARA. 
			MONFORTE   Un ano máis o colexio A Gándara en 
			colaboración ca asociación AMAR (Asociación Monfortina de 
			Alcohólicos Rehabilitados) o VI Torneo de Fútbol-sala da Gándara, na 
			que participan os alumnos do 2º e 3º ciclo. Este torneo sempre se 
			celebra dentro do marco de actividades que a citada entidade ten co 
			gallo do Día Mundial Sen Alcohol, aspecto pois de gran interese 
			educativo para traballar co alumnado do centro.   Agradecemos por tanto dende o 
			centro a colaboración na donación dos trofeos a institución AMAR, 
			unha asociación que dende xa fai seis está loitando denodadamente 
			por explicar a cidadanía os efectos nocivos que ten na sociedade o 
			consumo excesivo de alcohol.    En canto os resultados da 
			competición foron os seguintes:                                 3º 
			A-   0                     3º B- 4                                         
			4º -  3                     3º B- 0                                     
			5º-   2                     6º-   5   Polo tanto, o equipo de 4º e o de 
			6º foron os gañadores do 2º e 3º ciclo respectivamente, aínda que o 
			resultado da competición non é tan trascendental como o mensaxe que 
			conleva o evento.                                                                                                                                                                                   
			 |