| 
 
 
 | Avaliación en Educación Infantil. 
 A educación infantil vai dende os 3 aos 6 anos (tres cursos) 
 
 A Educación Infantil non é obrigatoria e
correspóndese coa anteriormente denominada preescolar, que tiña un carácter
de preparación para as etapas posteriores. O cambio de denominación é debido
a que a LOXSE establece que toda a etapa é educativa en si mesma e non de
preparación para a educación obrigatoria. Marco
legalA LOXSE regula legalmente toda a etapa de
Educación Infantil segundo se establece no Decreto 426/1991. O carácter non obrigatorio da etapa non é
incompatible coa regulación legal dos seus elementos básicos, posto que
constitúe obxecto de interese público todo aquilo que se refira a un valor
social tan importante como a educación, moito máis cando se trata dos seus
primeiros anos. Os centros nos que se escolarizan os nenos e
nenas do segundo ciclo (dos 3 ós 6 anos de idade) dependen da Consellería de
Educación e Ordenación Universitaria e os centros públicos que educan a nenos
e nenas do primeiro ciclo (desde o seu nacemento ata os 3 anos) dependen da
Consellería de Familia e Promoción do Emprego, Muller e Xuventude. Estructuración
da etapaA Educación Infantil estructúrase en dous ciclos, de tres anos de duración cada un, nos que se adecúan os elementos principais do currículo ás características específicas de cada un deles. O currículo de Educación Infantil está organizado en tres áreas denominadas: 
   
 Os elementos básicos do currículo de Educación Infantil, é dicir, aqueles que deben estar presentes na oferta educativa dos centros para esta idade, veñen determinados tanto polas demandas sociais acerca de qué deben ofrecer os centros educativos para os nenos e nenas, canto polos factores e procesos evolutivos que configuran as posibilidades de experiencia, de desenvolvemento e de aprendizaxe nesta idade. Colaboración
coas familiasOs centros docentes de Educación Infantil
deben cooperar estreitamente cos pais ou titores co fin de prestarlles apoio na
súa responsabilidade fundamental nesta etapa educativa. A implicación da
familia no proceso educativo é imprescindible e será o equipo docente o que
estableza as canles máis axeitadas para conseguir unha comunicación fluída e
frecuente e a participación dos pais e das nais nas actividades que consideren
oportunas. Período
de adaptaciónOs primeiros días de escola da nena ou do neno supoñen un importante cambio na súa vida que lle implica saír do mundo familiar, coñecido e valorado, para chegar a outro descoñecido como é o ambiente escolar. Este período de adaptación será tratado a través dunha organización especial, ó inicio do curso, á que non serán alleos as nais e os pais. FinalidadesA Educación infantil ten como finalidade
contribuír a través da acción educativa ó desenvolvemento dos nenos e nenas
nos seus distintos ámbitos: 
 
 | 
| CEIP "A GÁNDARA" |