CONTIDOS MÍNIMOS DE 1º ESO
- Identificar os principais astros que forman o Sistema Solar
- Coñece-los movementos da Terra e o que dan lugar.
- Buscar as coordenadas dun lugar da Terra utilizando a latitude e lonxitude e utilizar as escalas dos mapas.
- Coñecer e localizar nos mapas os continentes e os océanos.
- Distinguir os cambios na codia terrestre: terremotos e volcáns.
- Recoñecer os factores que favorecen o poboamento no planeta Terra.
- Coñecer e distinguir os climas do mundo coas súas caracterÍsticas xerais.
- Asociar os distintos tipos de vexetación cos climas correspondentes.
- Analizar e distinguir os principais accidentes fÍsicos dos continentes de Asia, África e América. Distinguir algúns paises e capitais de cada continente.
- Identificar os principais accidentes fÍsicos do relevo de Europa.
- Coñecer e localizar nun mapa as comunidades autónomas de España.
- Identificar as diferencias fÍsicas e humanas das distinas partes de España ( España húmida, España do interior, España do Mediterráneo e España insular).
- Recoñecer as caracterÍsticas do relevo e das actividades humanas de España e de Galicia.
- Valorar o aproveitamento e a conservación do medio galego como medida de respecto da paisaxe galega.
- Clasificar as distintas etapas da Prehistoria.
- Distinguir entre os avances do home do PaleolÍtico e do NeolÍtico.
- Recoñecer rasgos e feitos das antigas civilizacións ( Mesopotamia e Exipto).
- Elaborar eixes cronológicos para situar algúns feitos destacados.
- Recoñecer algunhas aportacións á cultura clasica de pobos como os gregos e os romanos.
- Distinguir os pobos orixinais, colonizadores e conquistadores da PenÍnsula Ibérica durante a Idade Antiga.
- Valorar e coñecer os restos dos pobos da antiguidade en Galicia.
- Coñecer as caracterÍsticas da cultura castrexa en Galicia.
CONTIDOS MÍNIMOS DE 2º ESO
- Comprender as correntes migratorias do mundo e como é a situación actual en España e Galicia.
- Elaborar e compreder taxas, gráficos, indices e pirámides de población.
- Distinguir entre recursos renovables e non renovables.
- Explicar a oferta e a demanda como funcionamento do mercado.
- Coñecer e diferenciar exemplos concretos do funcionamento da actividade económica en Europa e en España.
- Recoñecer as principais caracterÍsticas das sociedades europea, española e galega.
- Coñecer a organización polÍtica-administrativa do Estado español, institucións, normas e formas de participación cidadá.
- Coñecer as fases da formación da Unión europea.
- Distinguir os paises membros actuais da Unión europea.
- Saber relacionar paises do mundo cos seus respectivos continentes.
- Coñecer a organización polÍtica, institucións e organismos propios de Galicia.
- Coñecer os principios fundamentais das sociedades democráticas e valorar os dereitos humanos como unha conquista irrenunciable.
* Identificar as caracterÍsticas propias do Islam e a súa repercusión actual no mundo islámico.
- Distinguir as clases sociais do feudalismo (nobreza, clero e campesiñado).
- Recoñecer a importancia da aparición das cidades na Europa medieval ( a burguesÍa).
- Comprende-la importancia das aportacións dos musulmáns na PenÍnsula ( agricultura, artesanÍa, comercio e cultura)
- Recoñecer alguns monumentos dos concellos de procedencia do alumnado e valorar a súa importancia como patrimonio histórico que debemos conservar.
- Diferenciar os pobos que pasaron por Galicia durante a Idade Media e valorar a súa pegada.
- Elaborar unha ficha sobre un monumento histórico ( castelo, mosteiro, etc).
- Identificar os distintos camiños de peregrinos que chegaban a Santiago.
- Elaborar un mapa dos reinos cristiáns e musulmáns durante a Reconquista da PenÍnsula Ibérica.