BENVIDOS

Benvidos ó sitio web do Instituto Rosais 2 de Vigo. A través destas páxinas pretendemos trasladar a imaxe do centro a todas aquelas persoas que teñan interese por coñecelo ou precisen recabar información do mesmo. Esperamos que sexa de utilidade a toda a Comunidade Educativa. Pretendemos que sexa un lugar onde se poidan realizar consultas, acceder ás novidades e fotografías dos eventos do Centro ou levar a cabo aportacións para a mellora de calquera aspecto relacionado co Instituto.

Vista do Centro

ANUNCIOS

MATRÍCULA CURSO 2011-2012: ESO E BACHARELATO

Do 24 de xuño ao 10 de xullo na secretaría do IES "Rosais 2".

Información na Secretaría do Centro. Tlno: 986 37 81 81

Do 7 ao 9 de setembro incluido.

Axudas para a adquisición de libros de texto

Materias optativas [31 KB]

EXAMES DE SETEMBRO 2011

Calendario de exames [19 KB]

CURSO ESCOLAR 2011-2012

Calendario escolar [651 KB]

XIII OLIMPÍADA MATEMÁTICA DE 2º ESO

Ó 20 de maio celebrouse a fase final galega de Olimpíada Matemática de 2º ESO, na que o alumno DAVID CERVIÑO FUNGUEIRIÑO, alumno de 2º ESO-A, foi seleccionado, con outros cinco alumnos doutros Centros de Galicia, para participar na fase nacional o próximo 26 de Xuño.
Los alumnos participantes do Centro foiron preparados polo profesor de Matemáticas D. Javier Cabaleiro

Última modificación

Día: 02/08/2011 09:29

00014233