Actos do día

O 30 DE  XANEIRO CELEBRAMOS O DÍA ESCOLAR DA PAZ BAIXO O LEMA ”UN MURO POLA PAZ”

·       É unha iniciativa de Educación que se leva a cabo nas escolas de todo o mundo (en todos os países e en todas as cidades) desde 1964.

·      Celébrase o 30 de Xaneiro, no aniversario da morte do Mahatma Gandhi  (home que coa súa loita pacífica e con accións de non-violencia conseguiu que a independencia da India, o seu pais natal, se fixera realidade.

·     Esta celebración  contribúe a que os centros de ensino se convirtan en Instrumento de Paz e entendemento entre persoas de distinta formación, raza, cultura e relixión.

·       Proponse unha educación permanente para a Concordia, Tolerancia, Solidariedade, o Respeto aos Dereitos    Humáns, a Non Violencia e a Paz.

No colexio, como todos os anos, os días anteriores estivemos preparando nas aulas o material necesario para a elaboración do mural que colgamos entre todos o 30.

Este ano eleximos o lema  UN MURO POLA PAZ.

ACTOS DO DÍA 30

MAÑÁ: En todas as aulas traballamos Unidades Didácticas sobre a Data.

·      Proxección do DVD “Quero ser como Beckham” (5º e 6º curso).

TARDE: Os nenos e mestres de cada clase,  baixamos ó corredor principal do centro para reunir as mans que previamente elaboraran os alumnos  e pegalas no mural que simbolizaba   UN MURO POLA PAZ , cada un asinou as súas mans.

A celebración consistiu en:

1.      Levantamento de “UN MURO POLA PAZ”.

2.      Pegado de mans, coa palabra PAZ e asinadas pola totalidade do alumnado, no muro.

3.      Interpretación do tema “IMAGINE” de John Lennon.