|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRE-PRIMARY
(INFANTIL)
|
|
O Inglés en infantil impártese nunha sesión semanal, na
aula ordinaria do alumnado, na que se creou un recanto de inglés para
traballar as rutinas.
|
|
|
|
|
|
|
Case tódalas aulas contan cun ordenador onde podemos ver
os DVDs. As diferentes Unidades Didácticas preséntanse a través da
mascota “Monkey”. |
|
|
|
|
Ao longo de cada unidade facemos diversas actividades
para a adquisición de vocabulario: visualización de DVDs, cancións,
xogos, contos colectivos en “Big Books”, xogos de vocabulario no pocket
poster... |
|
|
|
|
|
|
Remátase cada sesión con actividades no seu activity
book. Compartimos coas familias os pop-outs recordatorios de cada
unidade. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O alumnado
de infantil non realiza actividades de inglés na aula de informática,
por falta de dispoñibilidade horaria. |
|
|
|
|
|
|
|
En cada unha
das unidades aprendemos cancións que representamos diante dos
compañeiros. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Material de
inglés que ten que ser transportado cada día a cada aula |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACTIVIDADES
FÓRA DO CURRÍCULO:
PEN PALS:
Letters, Wren day celebration... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OTHER ACTIVITIES
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
COMPUTER´S ROOM |
|
|
|
|
|
|
|
CELEBRATIONS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OUTRAS ACTIVIDADES DO PASADO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|