IES A Pinguela - Pais/Nais - Páxinas web de interese

PÁXINAS WEB DE INTERESE
2 páxinas web (1 - 2)
Aprende a estudiar
  Esta web trata sobre as técnicas de estudo, entendidas dun xeito amplo. Vai dirixida a alumnos/as de Secundaria e Bacharelato, aí­nda que tamén pode ser de gran utilidade para o último ciclo de Primaria e Universitarios. Pode ser aproveitada por pais e profesores.

Cyber Padres
  A influencia da familia é decisiva para formar lectores que desenvolvan a práctica da lectura ao longo de toda a súa vida e non só durante o período escolar. O fogar ofrece moitas oportunidades para contar, dialogar, ler en voz alta... Invitámosvos a compartir historias e lecturas en familia.