Act. extraescolares

XUNTA DIRECTIVA DA A.N.PA. "CACHAMUIÑA"

PRESIDENTA
VICEPRESIDENTA
TESOUREIRA
SECRETARIA
Isabel Arjones Porto
Paula Matilla Nieto
Ruth López Eiriz
Estíbaliz Grande Fernández

VOGAL
Betina Conde Cano

AULA MATINAL

•Funcionará en horario de 7: 30 a 9: 00 da mañá

HORARIO DE ATENCIÓN Ó PÚBLICO

• De luns a venres: De 9:00 a 9:15

OBXECTIVOS

• Incorporar novos asociados e ampliar así a participación de tódolos pais/nais no colexio.

• Animar a participación dos nenos e nenas nas actividades extraescolares que se programan durante o curso, ofertando en novembro e xaneiro novos prazos de inscrición.

• Colaborar coa dirección e o claustro do centro nas festas e conmemoracións que se organizan habitualmente: Nadal, Entroido, Día das Letras Galegas/Semana Cultural e Fin de Curso.

• Seguir co funcionamento do "Taller da ANPA", proxecto que pretende a participación de pais, nais, alumnos e profesores nas actividades do centro e en concursos.

• Organizar ó remate do curso unha Xornada de Convivencia dirixida a tódolos membros da comunidade escolar.