Menudos Sabios!!!!

Estamos de noraboa no colexio, porque os alumnos e alumnas de quinto curso veñen de gañar o Concurso Intercomarcal "Menudos Sabios", organizado polo centro comercial O Rosal de Ponferrada en colaboración coa Televisión autonómica de Castela-León.
No concurso participaron 24 colexios das comarcas do Bierzo, Laciana, Valdeorras e da Maragatería, desenvolvéndose 5 eliminatorias ata chegar á final na que participaron o colexio San Antonio de Ponferrada e o noso colexio,  e na que acadamos a victoria por 290-190 puntos.
No concurso, que consta de tres fases, hai que demostrar os coñecementos de naturais, xeografía e historia, a comprensión dun vídeo e a capacidade para resolver un quebracabezas.
Aquí vos deixamos a fotografía do equipo gañador que trouxo o premio de 1000 € para o Barco.
Noraboa a estes pequenos sabios e aos seus mestres!!!

Benvidos á web do Condesa!

O Ceip Condesa de Fenosa é un centro público de ensino infantil e primario no que pretendemos ofrecer servizos educativos de calidade para todo o noso alumnado. Pretendemos facer un ensino en igualdade, sen discriminación, inserido no seu contexto cultural e lingüístico e coa participación activa de todos os membros da comunidade educativa.

Datos xerais do centro

Denominación: C.E.I.P. Condesa de Fenosa
Titularidade: Centro Público
Nº Código de Centro: 32015116
Enderezo: Rúa Coruña 24; 32300 O Barco de Valdeorras
Enderezo electrónico: ceip.condesa.fenosa@edu.xunta.es
Teléfono: 988 32 10 60    Fax: 988 32 59 69

Boletín informativo 2013-2014

Como todos os anos editamos este folletiño de información sobre o noso colexio. Nome dos titores, datos do centro, actividades, órgaos de goberno, saídas programadas, extraescolares...

Así que si queredes estar informados, non tedes mais que premer neste enlace.

A nosa Web no teu móbil
Últimas actividades