A Biblioteca en Acción

VAILLE CO CONTO AO PROFE

Durante o recreo hai na Biblioteca un profe, que espera a todos aqueles que se presenten cun libro e con disposición de ler e ser escoitados

OS MARTES CONTO

Os martes póla tarde, despois do toque do timbre ás 5, hai na Biblioteca un profe, pai/nai, que conta un conto a todos aqueles que alí acudan

A HORA DOS DEBERES

Tódolos días de dúas e media a tres e media, tralo xantar no comedor, abrimos a Biblioteca para tódolos/as alumnos/as que desexen facer nesa hora os labores que lles poñen os mestres e as mestras  para as clases.

a busca do tesouro

A BUSCA DO TESOURO

Profes que dende diferentes dependencias do colexio, relatan e escenifican un conto a súa maneira. Nel darán unhas pistas que lle servirán aos alumnos/as a atopar o tesouro agochado.

O BARQUIÑO DE PAPEL: BOLETÍN DA BIBLIOTECA

cabeceira barquiño
O Barquiño de papel é a revista que trimestralmente edita a Biblioteca do noso centro.Grazas ás novas tecnoloxías, dende  esta páxina  podes acceder á edición  dixital da revista.

A OLIMPÍADA DO SABER

.

O CONTO VIAXEIRO

Os nenos/as de infantil e de primaria levan un libro á súa casa. Alí con axuda dos seus familiares escriben e ilustran unha folla do libro, continuando a historia. Ao remate, e despois de pasar por tódalas casas dos nenos e nenas o libro regresa á clase, cargado de historias interesantísimas.

xogos

XOGOS DE MESA

Para aqueles que non acuden á Biblioteca a ler, hai unha serie de xogos de mesa cos que os nenos/as poderán pasar un bó rato xogando ao Parchís, Oca, Xadrez, Damas e Pai filla nai
.

EXPOSICIÓNS TEMPORAIS

No Barquiño aparecen recomendacións de lecturas, que son acompañadas de exposicións dos libros nun recanto da Biblioteca, e que permiten aos nenos e nenas usuarios da biblioteca coñecer mellor os fondos que  existen nela.