Entroido no CEIP A Xunqueira Nº2

Conferencia. “Barriga Verde”

O 11 de febreiro o alumnado de quinto e sexto de Primaria participou na charla de Xaime Iglesias, da Asociación Cedofeita, co título “Historia dun moicreque: Barriga Verde”

Campionato Provincial de Campo a Través 2019

Campionato Provincial de Campo a Través, organizado pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE). que se celebrado en Chenlo (O Porriño) o 9 de febreiro de 2019.

Día da Paz 2019 no CEIP A Xunqueira Nº 2

O pasado 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz cos alumnado do centro
A primeira actividade que fixeos foi realizar unha manualidade con material de refugallo que en canto estivo rematada foi intercambiada nas súas casas por material escolar para donar a Cruz Vermella.
O propio día da paz todo o alumnado reunido no salón de actos escoitou un manifesto pola Paz ,elaborado alumnado de sexto. Vimos a presentación en PowerPoint “Vinte e sete preposicións para conmemorar a Paz. Por último cantamos “Pipe of peace”

Exposición Castelao para nenos

O Centro conta dende o dia 8 de xaneiro coa exposicion itinerante “castelao para nenos” cedida polo concello de Pontevedra.

NADAL NO CEIP A XUNQUEIRA Nº 2

Queremos felicitar as Festas a todas as familias do alumnado compartindo estas imaxes!

Concurso de postais do Nadal 2018

Programa Xogade: campionato de campo a través

O 28 de novembro de 2018 os alumnos do CEIP A Xunqueira Nº2 participamos no campionato de campo a través organizados pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE). Podedes ver os resultados aquí.

Samaín e magosto 2018 no CEIP A XUNQUEIRA Nº 2

O mundo dos cogomelos

Pepe Álvarez, membro do grupo micolóxico”Sendeiriña” da Asociación Sociocultural Cedofeita, visitou o noso colexio para introducir ao alumnado de cuarto de primaria no mundo dos cogomelos.