Final provincial do campionato de campo a través

O 12 de febreiro de 2017 os alumnos do CEIP A Xunqueira Nº2 participamos na final provincial do  campionato de campo a través organizados pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE), que se celebrou no Circuíto Loureiro – Camiño da Verdella – San Miguel de Oia (Vigo).

Nadal 2016

NADAL 2016 from Estudos Fervelliño_Xunqueira2 on Vimeo.

Concurso de postais do Nadal 2016

Programa Xogade: campionato de campo a través

O 13 de decembro de 2016 os alumnos do CEIP A Xunqueira Nº2 participamos no campionato de campo a través organizados pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE). Podedes ver os resultados aquí.

O magosto no CEIP A Xunqueira Nº 2.

Samaín no CEIP A Xunqueira Nº2

A Figueira de Pelostortos from Estudos Fervelliño on Vimeo.

RECURSOS PARA O SAMAÍN

RECURSOS PARA O SAMAÍN: Páxina elaborada por: Mª Asunción García Álvarez

Charla con Javier Gómez Noya

O martes 25 de outubro asistimos a unha xornada de achegamento ao noso campión Javier Gómez Noya, pentacampión do Mundo e Europa de Triatlón, recente Premio Princesa de Asturias.
O acto, organizado polo Concello de Pontevedra, tivo lugar o martes 25 no Salón de Actos do Pazo da Cultura, consistiu nunha charla de Javi, visionado de vídeos e unha charla-coloquio aberta entre o campión e as nenas/os que asistimos.

Máis fotos do acto publicadas en Pontevedra Viva.

Olimpíada 2016: entrega de diplomas e medallas

Festa de fin de curso 2016