CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS 2018

CEIP A Xunqueira Nº 2: carreira solidaria no Día da Paz

Este ano a celebración do Día da non Violencia e a Pazcelebrámolo participando todo o alumnado nunha carreira solidaria contra a desnutrición infantil en colaboración coa ONG Save the Children.
O martes 30 de xaneiro repartidos durante a mañá en distintos horarios, o alumnado de cada curso participou na carreira.
Ao rematar recibiron un carné e un diploma acreditando o número de voltas para levar a casa. Voluntariamente, nos días seguintes á carreira, as familias patrocinadoras achegaron donativos que foron ingresados na conta da asociación Save the Children. A continuación unhas imaxes que relatan o acontecido. Agardamos que vos gusten!

CARREIRA SOLIDARIA EI from Educación Infantil Xunqueira 2 on Vimeo.

Quilómetros de Solidariedade from Estudios Fervelliño on Vimeo.

Samaín e magosto 2017 no CEIP A Xunqueira Nº 2

A xornada do 31 de outubro celebramos o Samagosto, comezamos no Salón de actos coa proxección de Bóla de Manteiga, seguido polo prendido das cabazas e rematado no patio con degustación de castañas e baile de disfraces!
Agardamos que vos guste moito, foi unha festa monstruosa e moi gustosa!!!

Entrega de premios Samaín 2017.

Entrega de premios SAMAIN 17 from Estudios Fervelliño on Vimeo.

Podedes ver máis información do Samagosto do CEIP A Xunqueira Nº 2 nos blogs da Biblioteca e de E. Infantil.

OLIMPÍADA 2017

XADREZ NA RÚA 2017

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2017: Carlos Casares

Carlos Casares Mouriño, nado en Ourense24 de agosto de 1941 e finado na RamallosaNigrán, o 9 de marzo de 2002, foi un escritor en lingua galegacrítico literariopolítico. Estudou en Santiago de Compostela, cidade na que entrou en contacto con representantes do galeguismo, como Ramón Piñeiro. Foi director da editorial Galaxia e da revista Grial. Cultivou sobre todo a narrativa. Nos anos sesenta publicou o libro de relatos Vento feridoCambio en tres. En 1975 aparece Xoguetes pra un tempo prohibido. Viñeron logo o libro de relatos Os escuros soños de Clío e as novelas IlustrísimaOs mortos daquel veránDeus sentado nun sillón azulO sol do verán. É de destacar, tamén, o traballo como columnista, principalmente en La Voz de Galicia entre 1992 e 1998, recollido en sete volumes publicados por Galaxia de 2005 a 2008, titulados Á marxe. No ano 2017 váiselle dedicar o Día das Letras Galegas. (Fonte: Wikipedia)

Podedes ver actividades realizadas no CEIP A Xunqueira Nº2 no Blog da Biblioteca.

Se premedes na imaxe podedes ver  o traballo que fixeron na aula de terceiro do CEIP A Xunqueira Nº 2 en torno ao escritor Carlos Casares.

Entroido 2017 no CEIP A Xunqueira Nº2

Final provincial do campionato de campo a través

O 12 de febreiro de 2017 os alumnos do CEIP A Xunqueira Nº2 participamos na final provincial do  campionato de campo a través organizados pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE), que se celebrou no Circuíto Loureiro – Camiño da Verdella – San Miguel de Oia (Vigo).

CONTACONTOS CON RAQUEL QUEIZÁS

O mércores 11 de xaneiro de 2017 tivemos unha actividade de animación na Biblioteca Escolar. Recibimos a Raquel Queizás, unha contadora moi especial que viña cargada de historias sobre as emocións! Os títulos presentados foron: “A xirafa Timotea” e “Xa son maior”.
Ollade o ben que o pasamos!

Nadal 2016

NADAL 2016 from Estudos Fervelliño_Xunqueira2 on Vimeo.