OLIMPÍADA 2019

TÍTERES E KAMISHIBAI

O 10 de xuño de 2019 os alumnos de sexto de Primaria, xunto cos seus mestres Lupe e Xosé Manuel, prepararon unha representación de kamishibai e títeres para todos os seus compañeiros do centro. Fixeron una gran traballo, tanto de creación como de interpretación. Moitas grazas.

PARTICIPACIÓN NO XVIII DÍA DO BALONCESTO

XOGADE: ATLETISMO EN PISTA

XADREZ NA RÚA 2019

XORNADA DE ATLETISMO EN PISTA: XOGADE

O 14 de marzo os alumnos de quinto curso de E. Primaria participamos nun campionato de atletismo en pista organizado pola Xunta de Galicia no programa XOGADE(xogos galegos deportivos en idade escolar). Que ben o pasamos!

CLASIFICACIÓN DA XORNADA DE ATLETISMO EN PISTA

Entroido no CEIP A Xunqueira Nº2

Conferencia. “Barriga Verde”

O 11 de febreiro o alumnado de quinto e sexto de Primaria participou na charla de Xaime Iglesias, da Asociación Cedofeita, co título “Historia dun moicreque: Barriga Verde”

Campionato Provincial de Campo a Través 2019

Campionato Provincial de Campo a Través, organizado pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE). que se celebrado en Chenlo (O Porriño) o 9 de febreiro de 2019.

Día da Paz 2019 no CEIP A Xunqueira Nº 2

O pasado 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz cos alumnado do centro
A primeira actividade que fixeos foi realizar unha manualidade con material de refugallo que en canto estivo rematada foi intercambiada nas súas casas por material escolar para donar a Cruz Vermella.
O propio día da paz todo o alumnado reunido no salón de actos escoitou un manifesto pola Paz ,elaborado alumnado de sexto. Vimos a presentación en PowerPoint “Vinte e sete preposicións para conmemorar a Paz. Por último cantamos “Pipe of peace”