Samaín e magosto 2017 no CEIP A Xunqueira Nº 2

A xornada do 31 de outubro celebramos o Samagosto, comezamos no Salón de actos coa proxección de Bóla de Manteiga, seguido polo prendido das cabazas e rematado no patio con degustación de castañas e baile de disfraces!
Agardamos que vos guste moito, foi unha festa monstruosa e moi gustosa!!!

Final provincial do campionato de campo a través

O 12 de febreiro de 2017 os alumnos do CEIP A Xunqueira Nº2 participamos na final provincial do  campionato de campo a través organizados pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE), que se celebrou no Circuíto Loureiro – Camiño da Verdella – San Miguel de Oia (Vigo).

CONTACONTOS CON RAQUEL QUEIZÁS

O mércores 11 de xaneiro de 2017 tivemos unha actividade de animación na Biblioteca Escolar. Recibimos a Raquel Queizás, unha contadora moi especial que viña cargada de historias sobre as emocións! Os títulos presentados foron: “A xirafa Timotea” e “Xa son maior”.
Ollade o ben que o pasamos!

Nadal 2016

NADAL 2016 from Estudos Fervelliño_Xunqueira2 on Vimeo.

Concurso de postais do Nadal 2016

Programa Xogade: campionato de campo a través

O 13 de decembro de 2016 os alumnos do CEIP A Xunqueira Nº2 participamos no campionato de campo a través organizados pola Xunta de Galicia a través da Secretaría Xeral para o Deporte dentro dos Xogos Galegos Deportivos en Idade Escolar (XOGADE). Podedes ver os resultados aquí.