IES A Pinguela - Departamentos - Recursos educativos
Informática e comunicacións

RECURSOS EDUCATIVOS
  Elixe módulo:

81 webs con recursos educativos (1 - 8)

1 Concurso de Blog's
  Neste enderezo podes atopar a publicación das Bases do I concurso de Blog organizado polo departamento de informática do IES

A auga, aplicacións enerxéticas na industria
  A auga é a base deste material didáctico interactivo e multidisciplinar. Vídeos, animacións, simulacións, textos...para o seu uso en Matemáticas, Lingua, Física, Plástica, Xeografía ou Tecnoloxía. Premio a recursos educativos para a sociedade da información 2007.

Adiviñas, problemas e curiosidades matemáticas
  Se che gustan as ADIVIÑAS, os PROBLEMAS orixinais e as CURIOSIDADES MATEMÁTICAS, e tes sentido do HUMOR, esta páxina crearache adicción.

Aplicacións Informáticas - Cursos
  Cursos de informática gratuitos.
Word, Excel, Access... con Videotitoriais

Applets interactivos de xeometría
  Páxina con Java-applets interactivos: triángulos, circunferencias, trigonometría, vectores, etc.

Aprende a estudiar
  Esta web trata sobre as técnicas de estudo, entendidas dun xeito amplo. Vai dirixida a alumnos/as de Secundaria e Bacharelato, aí­nda que tamén pode ser de gran utilidade para o último ciclo de Primaria e Universitarios. Pode ser aproveitada por pais e profesores.

Apuntes de diversificación
  matemáticas , física e química e ciencias naturais adecuadas a 3º e 4º de duversifucación

Apuntes de Física 2º de Bacharelato
  Es una exposición pensada para proyectar en el aula; en su elaboración, los alumnos a quienes se dedica son los que han opinado sobre la forma mas clara de exposición de los temas.

Páxina seguinte