bullet

Instalacións deportivas (ximnasio cuberto e pista polideportiva)

bullet

Servizo de comedor e transporte

bullet

Amplas zonas verdes  e de lecer

bullet

Situación en entorno natural e sen perigos

bullet

Asociación de pais e nais

Actividades estraescolares dende os 3 anos ata 6º curso

bullet

Biblioteca con acceso a internetPica aqui para acceder á nosa biblioteca

Grupos reducidos

O recinto escolar

O recinto escolar onde está ubicado o Centro ten unha extensión máxima aproximada duns cinco mil metros cadrados. Hai que distinguir nel o Grupo Escolar, as Escolas Vellas, a caseta de Deportes e a zona non edificada.

O grupo, que é o edificio principal, está situado ó Norte do recinto e está conformado por dúas plantas.

Na primeira planta, a dos servicios, están a cociña coa despensa e o comedor escolar, secretaría, biblioteca, laboratorio, sala de profesores, sala de audio visuais, aseos de alumnos e mestres, aula de Educación Infantil e patio cuberto.

Na segunda planta están as aulas de primaria e os aseos de nenos e nenas.

Nas Escolas Vellas , unha das alas está como almacén do colexio e vivenda e a outra  ala está a disposición da A.P.A.

A Caseta dos deportes, para gardar material deportivo, está anexa ás escolas vellas. O resto do material deportivo gárdase noutra caseta onda o patio cuberto.

A parte non edificada está adicada a xardín en gran parte e hai unha cancha polideportiva de 40x20 metros.

Servicios complementarios

Encádranse dentro deste sector os servicios de comedor, transporte .

O comedor escolar, a súa encargada é Mª Rosario Sánchez Parga e hai varios pais que colaboran con ela. É utilizado por un total de 31 comensais todos son alumnos do Colexio, a estes teremos que añadir o resto profesores ( pagando),Director, Encargada, e Persoal laboral de cociña( con dereito a comer no Comedor Escolar, non obligación ) .. Tódolos pais recibirán a través da encargada información da comida dos seus fillos cos menús de cada mes.

O transporte escolar que é utilizado polos  alumnos procedentes de distintas parroquias do entorno é realizado por autocares da empresa ANPIAN e unha furgoneta tamén da mesma empresa.

A asociación de pais e nais coa seguinte proposta de actividades extrescolares:

DÍA

ACTIVIDADE