IES A Pinguela - Proxectos europeos - Introdución

CONVOCATORIA PARA SELECCIÓN DE PARTICIPANTES NA ACTIVIDADE DE MOBILIDADE DE ALUMNADO DE CICLOS SUPERIORES PARA PRÁCTICAS (FCT NO ESTRANXEIRO): ABRIL- XUÑO 2020.

Proxecto: 2019-1-ES01-KA103-061566 - EUROPING - 2020

BASES DA CONVOCATORIA:

• NORMAS XERAIS

Bolsas para realizar prácticas en empresas do estranxeiro, que computarán como horas do módulo de FCT, para alumnos de ciclos formativos de grao superior do IES A Pinguela dentro do programa Erasmus + (proxecto: 2019-1-ES01-KA103-061566 - EUROPING - 2020)

Período de realización : abril a xuño de 2020.
Duración: 2 meses e 15 días (75 días)
Número de prazas: 4
Prazo de presentación: ata o 20 de outubro de 2019
Ciclos formativos:
CSIFC03 Desenvolvemento de aplicación web
CSADG01 Administración e finanzas
ZSADG01 Administración e finanzas
Países destino: Reino Unido/Irlanda/Italia/Portugal.
O país de destino e a empresa de acollida serán adxudicados polo IES A Pinguela segundo os obxectivos da FCT.
Linguas obxectivo: inglés, portugués e italiano
Contía das axudas (80% antes da mobilidade e 20% despois): 875 €

Anexo de tarifas aplicables en PDF

• REQUISITOS DOS CANDIDATOS
    • Alumnos dos Ciclos Superiores de Administración e Finanzas e Administración de Desenvolvemento de aplicación web en réxime ordinaria e do Ciclo Superior de Administración e Finanzas en réxime modular para adultos, durante o curso 2019-2020 e que se cursen o módulo da FCT en período ordinario.
  • INSTANCIAS

Entregarase esta documentación ó profesor coordinador de proxectos internacionais

Os documentos en formato electrónico enviaránse á dirección: ies.pinguela@edu.xunta.es

• ÓRGANOS DE SELECCIÓN

Comisión de Mobilidade, formada por:

• Director do centro
    • Profesor coordinador de proxectos internacionais
    • Titores de cada ciclo formativo implicado para o módulo de Formación en Centros de Traballo (FCT)
  • CRITERIOS DE SELECCIÓN

Serán seleccionados segundo os criterios seguintes coas cuantificacións e ponderacións indicadas:

Nivel de ingresos da súa unidade familiar:
Puntuación total (10) se foi bolseiro no curso anterior ó da selección; nula (0) no caso contrario

Expediente académico.
Nota media sobre 10 dos módulos ata dous trimestres antes da FCT

Nivel acreditado da lingua no país de destino.
Para elo tendranse en conta os estudos previos do idioma do país de acollida que acredite e realizaraselle unha proba avaliadora de selección enfocada cara a comprensión e a expresión oral e escrita por parte do profesor responsable da formación lingüística e cultural ou outro colega con competencias no idioma obxectivo (Puntuación segundo os niveles ECRFL acreditados <A1:0; A1:4 ; A2: 6; B1:8 ; >=B2: 10)
Para linguas de destino distintas do inglés, se o candidato non acredita competencias nela, valoraranse as competencias acreditadas en inglés según o nivel ECRFL <A1:0; A1:1 ; A2: 2; B1:3 ; >=B2: 4

Nivel de motivación para participar no proxecto e madurez persoal:
Avaliada pola Comisión de Mobilidade (puntuación sobre 10) e consensuada pola mesma tendo en  conta: motivación, habilidade de comunicación, flexibilidade, empatía, capacidade de traballo en equipo, capacidade de compromiso, responsabilidade.

• RESOLUCIÓN

Publicarase neste sitio web.