IES A Pinguela - Proxectos europeos - Introdución

CONVOCATORIA PARA SELECCIÓN DE PARTICIPANTES NA ACTIVIDADE DE MOBILIDADE DE ALUMNADO DE CICLOS SUPERIORES PARA PRÁCTICAS (FCT NO ESTRANXEIRO): ABRIL-XUÑO 2023

Proxecto: 2021-1-ES01-KA131-HED-000003699 – EUROPING -2021

BASES DA CONVOCATORIA:

• NORMAS XERAIS

Bolsas para realizar prácticas en empresas do estranxeiro, que computarán como horas do módulo de FCT, para alumnos de ciclos formativos de grao superior do IES A Pinguela dentro do programa Erasmus+ (proxectos: 2019-1-ES01-KA103-061566 - EUROPING–2020 e 2021-1-ES01-KA131-HED-000003699 – EUROPING -2021)

Período de realización : abril-xuño de 2023.
Duración: a duración do módulo de FCT
Número de prazas: 3
Prazo de presentación: : ata o 25 de novembro de 2022.
Ciclos formativos de GRAO SUPERIOR

Países destino: países da Unión Europea.

O país de destino e a empresa de acollida serán adxudicados polo IES A Pinguela segundo os obxectivos da FCT.

Contía das axudas: as publicadas en:

(Abonarase o 80% ao comezar a mobilidade e o 20% restante cando se presenten os informes da estancia)

• REQUISITOS DOS CANDIDATOS
    • Alumnos dos Ciclos Superiores do IES A Pinguela durante o curso 2022-2023 que curse o módulo de FCT ou alumnos titulados no curso 2021-2022.
  • INSTANCIAS

Enviarase en prazo a seguinte documentación en formato electrónico á dirección ies.pinguela@edu.xunta.gal (a solicitude asinada entregarase tamén en papel ao profesor coordinador de proxectos internacionais):

Ademais entregarase en papel e asinado o formulario de inscripción (pódelo descargar nesta ligazón)
  • ÓRGANOS DE SELECCIÓN

Comisión de Mobilidade, formada por:

• Director do centro
    • Profesor coordinador de proxectos internacionais
    • Titores de cada ciclo formativo implicado para o módulo de Formación en Centros de Traballo (FCT)
  • CRITERIOS DE SELECCIÓN

Serán seleccionados segundo os criterios seguintes coas cuantificacións e ponderacións indicadas:

Nivel de ingresos da súa unidade familiar:
Puntuación total (10) se foi bolseiro no curso anterior ó da selección; nula (0) no caso contrario

Expediente académico.
Nota media sobre 10 dos módulos ata dous trimestres antes da FCT

Nivel acreditado da lingua no país de destino.
Para elo tendranse en conta os estudos previos do idioma do país de acollida que acredite e realizaraselle unha proba avaliadora de selección enfocada cara a comprensión e a expresión oral e escrita por parte do profesor responsable da formación lingüística e cultural ou outro colega con competencias no idioma obxectivo (Puntuación segundo os niveles ECRFL acreditados <A1:0; A1:4 ; A2: 6; B1:8 ; >=B2: 10)
Para linguas de destino distintas do inglés, se o candidato non acredita competencias nela, valoraranse as competencias acreditadas en inglés según o nivel ECRFL <A1:0; A1:1 ; A2: 2; B1:3 ; >=B2: 4

Nivel de motivación para participar no proxecto e madurez persoal:
Avaliada pola Comisión de Mobilidade (puntuación sobre 10) e consensuada pola mesma tendo en  conta: motivación, habilidade de comunicación, flexibilidade, empatía, capacidade de traballo en equipo, capacidade de compromiso, responsabilidade.

• PUBLICACIÓN LISTA PROVISIONAL: 2/12/2022.
    Publicarase neste sitio web.
  • PRAZO DE RECLAMACIÓN: Dende o 2/12/2022 ate o 9/12/2022.
  • Envío de reclamacións por correo electrónico a ies.pinguela@edu.xunta.gal
  • PUBLICACIÓN LISTA DEFINITIVA: 16/12/2022.
    Publicarase neste sitio web.

CONVOCATORIAS ANTERIORES