IES A Pinguela - Proxectos europeos - Introdución

CONVOCATORIA PARA SELECCIÓN DE PARTICIPANTES NA ACTIVIDADE DE MOBILIDADE DE ALUMNADO DE CICLOS MEDIOS E BÁSICOS PARA PRÁCTICAS (FCT NO ESTRANXEIRO): ABRIL- XUÑO 2023.
Proxecto_2022-1-ES01-KA121-VET-000058573- EUROPING

BASES DA CONVOCATORIA:

• NORMAS XERAIS

Bolsas para realizar prácticas en empresas do estranxeiro, que computarán como O módulo de FCT completo, para alumnos de ciclos formativos de grao medio e básico do IES A Pinguela dentro do programa Erasmus + (Proxecto: 2022-1-ES01-KA121-VET-000058573- EUROPING)

Período de realización: marzo a xuño de 2023.
Duración: 73 días (duración da FCT)
Número de prazas: 5
Prazo de presentación: ata o 25 de novembro de 2022.
Ciclos formativos:

• CMIMP01 Estética e beleza
  • CMIMP02 Peiteado e cosmética capilar
  • CMIFC01 Sistemas microinformáticos e redes
  • CMADG01 Xestión administrativa
  • CBADG01 Servizos administrativos
PPrevisión inicial de posibles países destino: Irlanda, Portugal e Malta
A empresa será adxudicada polo IES A Pinguela segundo os obxectivos da FCT.
Lengua obxectivo: portugués ou inglés.

Contía das axudas (80% en pagos periódicos e 20% unha vez completada a mobilidade e presentados os correspondentes informes):

DESTINO

MANUTENCIÓN

VIAXE

Malta

As tarifas da viaxe e manutención están publicadas en:
2022-ANEXO IV-MONO-MULTI-KA121-KA122-VET
  • REQUISITOS DAS PERSOAS CANDIDATAS
    • o Alumnos dos Ciclos Medios de Estética e Beleza, Peiteado e Cosmética capilar, Sistemas Microinformáticos e Redes e Xestión Administrativa e do Ciclo Básico de Servizos Administrativos que cursen o módulo da FCT no presente curso 2022-2023.
  • INSTANCIAS

Entregarase en prazo e en formato electrónico a seguinte documentación enviándoa ao correo electrónico ies.pinguela@edu.xunta.gal co asunto Solicitude ERASMUS+

• CV no idioma do país de destino ou inglés, seguindo o modelo C.V. Europass
      (https://europass.cedefop.europa.eu/es/documents/curriculum-vitae) (inglés)(docx/odt)
    • Carta de presentación para a empresa no idioma do país de destino ou inglés (docx/odt)
    • Documentación acreditativa das competencias lingüísticas (pdf)
    • Fotocopia do DNI (pdf)
    • Certificación bancaria de ser titular da conta. (pdf)
  • ÓRGANOS DE SELECCIÓN

Comisión de Mobilidade, formada por:

• director do centro
    • profesor coordinador de proxectos internacionais
    • titores/as do módulo de Formación en Centros de Traballo (FCT) para cada ciclo implicado.
  • CRITERIOS DE SELECCIÓN

As persoas participantes serán seleccionadas segundo os criterios seguintes coas cuantificacións e ponderacións que se indican:

Nivel de ingresos da súa unidade familiar:
Puntuación total (10) se foi bolseiro no curso anterior ó da selección; nula (0) no caso contrario

Expediente académico.
Nota media sobre 10 dos módulos ata dous trimestres antes da FCT

Nivel acreditado da lingua no país de destino.
Para elo teranse en conta os estudos previos do idioma do país de acollida que acredite (Puntuación segundo os niveles ECRFL acreditados <A1:0; A1:4 ; A2: 6; B1:8 ; >=B2: 10)
Para linguas de destino distintas do inglés, se a persoa candidata non acredita competencias nela, valoraranse as competencias acreditadas en inglés segundo o nivel ECRFL <A1:0; A1:1 ; A2: 2; B1:3 ; >=B2: 4

Nivel de motivación para participar no proxecto e madurez persoal:
Avaliada pola Comisión de Mobilidade (puntuación sobre 10) e consensuada pola mesma tendo en  conta: motivación, habilidade de comunicación, flexibilidade, empatía, capacidade de traballo en equipo, capacidade de compromiso, responsabilidade.

• PUBLICACIÓN LISTA PROVISIONAL: 2/12/2022.
    Publicarase neste sitio web.
  • PRAZO DE RECLAMACIÓN: dende o 2/12/2022 ata o 9/12/2022.
Envío de reclamacións por correo electrónico a ies.pinguela@edu.xunta.gal
  • PUBLICACIÓN LISTA DEFINITIVA: 16/12/2022.
    Publicarase neste sitio web.

CONVOCATORIAS ANTERIORES