Documentación  Instalacións  Departamentos  Outros
A frase de hoxe

Paraninfo

Constitúe este salón de actos a parte máis suntuosa do edificicio, comparable cos mellores teatros do s. XIX. Hoxe, por falta de espacio no centro, aprovéitase para impartir clases de Arte Dramática. Na súa parte superior unhas manparas pechan a visión desde o piso superior cegando as arcadas, e así nos laterais do piso superior instaláronse dúas aulas lonxitudinais para distintos servicios.

Houbo gran debate nas sesións dos claustros de finais do s. XIX debido á elección de bustos que se colocarían nos fornelos superiores, escolléndose un representante para cada ciencia e presidindo todas as iconas o P. Feijoo nun frontal e, en fronte, Miguel de Cervantes. Nos laterais apreciamos bustos de Jorge Juan, Columela, Herrera, Cavanilles, P. Mariana, Nebrija, Hernández, Murillo, Orfila e Balmes.

As obras da súa restauración comezaron en novembro de 2006 e remataron en febreiro de 2008. A reinauguración oficial do Paraninfo tivo lugar o 11 de febreiro de 2008 (fotos + vídeos + prensa).

Paraninfo

Páxina Oficial do I.E.S. Otero Pedrayo de Ourense está protexida por unha Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License.

A.N.P.A.
Atención a pais 2017-18 (NOVO)
Benvida

Enlaces á prensa
Outros enlaces
Mapa do web
Predicción meteorolóxica (Ourense, -Meteogalicia-)
Predicción meteorolóxica (Ourense, -AEMET-)
Con tanto dicir amén, a misa non sae ben.
Refrán