©Webmaster

Nesta sección relatamos a actualidade do colexio durante o CURSO ESCOLAR 2006-2007:

SETEMBRO 2006:

• O día 11 comenzan as clases.
  • O 28, reunión das nais /pais co Equipo Directivo.

OUTUBRO 2006:

• O día 3, reunión dos titores cos pais de alumnos de cada nivel.
  • O 6 de Outubro, charla do naturalista Federico de la Peña, patrocinada pola Deputación Provincial de Pontevedra.
  • O 24 de Outubro, charla Preescolar na casa (Alimentación e saúde infantil).
  • O 27 de Outubro, visita de funcionarios da Axencia Tributaria para alumnos do 3º ciclo, dentro da campaña "Educación cívico-tributaria".

NOVEMBRO 2006:

• O 2, visita do 2º e 3º Ciclo ó Museo de Arte Contemporáneo, "MARCO", de Vigo e ó Parque comarcal de Bombeiros do Morrazo.
  • O día 3 de novembro, presencia da Televisión da Galicia nas nosas dependencias para grabar unha sesión de "Preescolar na casa".
  • O 18 de Novembro, actuación dun contacontos na biblioteca de Cela para os nenos de 4 e 5 anos.
  • O 10 de Novembro celebramos no colexio o Magosto con xogos populares e castañas asadas para todos.
  • Inicio do curso de "Autoprotección escolar" que membros do Parque comarcal de bombeiros do Morrazo impartirán ó profesorado do Centro. Neste mes desenrolaremos dous bloques: "Primeiros auxilios" e "Teoría do Lume".
  • O día 23, actuación dun contacontos en conmemoración do "Día contra a violencia de xénero".
  • O día 29, visita de Infantil ó MARCO de Vigo e ó Parque comarcal de Bombeiros do Morrazo.
  • O 30 de novembro, a editorial Kalandraka nos presentará a actuación dun contacontos

DECEMBRO 2006:

• O día 1, visita do 1º Ciclo ó MARCO de Vigo e ó Parque comarcal de Bombeiros do Morrazo.
  • Comezamos a preparar o Nadal: facemos estrelas para decora-la fiestras, postais en cartolinas que se expoñen na planta baixa do colexio e tamén se elaboran as figuras de plastilina e outros elementos (batea, faro, barcos...) para completa-lo nacemento, este ano de tema mariñeiro, que se coloca na entrada do colexio.
  • O 22 de Decembro rematan as clases deste primer trimestre. Neste día temos programadas as seguintes actividades:
    1. Visita de Papá Noel.
    2. Comedela dos nenos cos productos que eles trouxeron.
    3. Festival de panxoliñas coa actuación de tódolos nenos do colexio.

XANEIRO 2007:

• As clases do segundo trimestre comezan o día 8 de Xaneiro.
  • O 17, saída do 2º ciclo a Pontevedra para asistir a un concerto patrocinado por Caixanova.
  • O día 30 celébrase o día da Paz no colexio.

FEBREIRO 2007:

• O día 16 celebramos no colexio o Entroido. Ó longo de todo o mes estivemos preparando os disfraces, que nesta ocasión teñen as profesións como motivo común. Este día faremos o percorrido acostumado saíndo do colexio ata o Torrón, onde interpretaremos as cantigas. De volta ó centro daremos conta dunha merenda de productos típicos do Entroido, elaborados polas nais dos alumnos.
  • Este mesmo día comeza o período de vacacións de entroido.
  • O 22 de Febreiro reanúdanse as clases tralas vacacións.