Contidos Mínimos 1ºESO

CONTIDOS CONCEPTUAIS MÍNIMOS DE 1ºESO

 

 

·        Tomar contacto: identificarse, saudar, despedirse.( Saúdos, e despedidas; Presente de s´appeler, être, avoir; Voilà; Numerais (1-12).

·        Comprender, pedir e dar información persoal . ( As nacionalidades; países da Unión Europea e francófonos; Adxetivos (masc/fem.; diferencias gráficas e fonéticas) ; Presente do verbo parler (tódalas persoas); A data , a idade; Numerais (13-20)

·        Comprender e pedir información sobre persoas; comparar informacións. ( As profesións: masc./fem., diferencias gráficas e fonéticas; Formación do plural ; determinantes definidos e indefinidos; presente do verbo habiter; adverbios de lugar : où, d´où; conectores : et , mais.)

·        Identificar obxectos e persoas . Da-las gracias. (Qu´est-ce que c´est? Qui est-ce? C´est ….; Numerais (20-70)

·        Comprendre, pedir e dar información sobre as características de persoas / cousas . (adxectivos calificativos: fem/mas.; as cores ; a negación ne...pas ; Numerais (70 a 100 e de 100 a 1000)

·        Comprender, pedir e dar información sobre a posesión. ( À qui est-ce? C´est à + pronome tónico; presente do verbo avoir tódalas persoas)

·        Comprender, pedir e dar información sobre a localización de persoas/ cousas. Cantidades. (Il y a, est-ce qu´il y a, il n´y a pas de...; Preposicións e adverbios de lugar, elementais; Presente de savoir, croire , regarder)

·        Comprender e pedir información sobre o clima en diferentes países e cidades (en , au, aux, à) . (Expresións sobre o tempo: faire beau, mauvais, chaud etc)

·        Comprender e pedir información sobre a localización e lugares/edificios dun pobo/cidade. (Fórmulas de cortesía; où se trouve; pour aller....; Determinantes contractos (au, aux, à la, à l´, du de la, des); Presente do verbo venir, aller; adverbios e locucións de lugar (elementais)

 

LÉXICO:

 

·        Vocabulario específico da aula.

·        Os días da semana.

·        As estacións e os meses do ano

·        Vocabulario específico das partes do corpo.

·        Vocabulario específico de profesións.

·        entorno escolar e familiar.

·        clima

·        Edificios /lugares dun lugar /cidade.

·        Os animais

 

      FONÉTICA

 

·        Identificación do francés

·        Sons mais específicos da lingua francesa insistindo nas diferencias coa(s) lingua(s) materna(s)

·        Entoación da frase. A liaison.

·        Ritmo.