ANPA

A Comunidade Educativa ten 3 piares fundamentais: docentes, alumnos e pais/nais. A implicación e comunicación entre as partes é imprescindíbel para que a escola pública sexa un lugar tanto de formación educativa coma da convivencia ou escola da vida.

Polo tanto os pais/nais no ámbito da escola pública debemos actuar activamente tanto dende o punto de vista da súa defensa, calidade, recursos humanos, infraestructuras, ... como facilitando a convivencia e conciliación das nosas tarefas personais e as tarefas familiares.

Por iso existen as asociacións de pais e nais, regladas xuridicamente, para que podamos xestionar tanto a nosa actuación no ámbito educativo: Consello Escolar e interacción co equipo directivo do colexio, etc. coma a xestión dos servicios asociados ao colexio público:

1.- Comdor Escolar

2.- Gardería e Aula matinal

3.- Actividades Extraescolares.

A nosa ANPA O Pombal ten unha traxectoria de anos loitando e facendo actuacións para mellorar a ........... do colexio, coma nas xestións anteriormente citadas. Para elo necesítase uns pais / nais dispostor a botar unha man, tanto dende o punto de vista de asociado ( 20 € ano/familia) coma participando nos órganos de decisión: Xunta directiva da ANPA.

O noso horario de atención a pais/nais é:

LUNS XOVES
De 16:00 a 17:00 De 09:00 a 10:00

Cada ano a ANPA ademais, organiza ou colabora co CEIP O Pombal na realización de: O MAGOSTO, NADAL, ENTROIDO, EXCURSIÓNS, FESTA FIN DE CURSO, ALBUNS FOTOGRÁFICOS DE FIN DE ETAPA (Infantil e Primaria), CINE, ...

¡¡¡ ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR NA ANPA!!!

É a encargada de poñer en marcha as Actividades Extraescolares ofertadas ó alumnado socio polas tardes sempre que haxa un número mínimo de 10 alumnos anotados.

Para máis información

Ademais é a responsable da xestión do Comedor Escolar en servicio de Cattering que funciona dende o primeiro día do curso ata o último, dende setembro ata xuño:

• O horario de comedor será de 14:00 a 16:00h.,nas que o alumnado estará atendido por coidadoras.
  Para máis información

É a encargada de poñer en marcha o servizo de GARDERÍA OU AULA MATINAL ofertadas ó alumnado socio polas MAÑÁNS de 8.00 a 9.00 h. cun prezo de aproximadamente 30 € (dependendo do número de nenos e nenas asistentes), sempre que haxa un número mínimo de 10 alumnos anotados.

Funcionará dende o primeiro día de curso ata o último.

Colabora ampliamente co colexio e ademais encárgase da decoración para os festexos e participa cunha páxina na Revista Escolar.

Para contactar coa ANPA podes facelo a través do

email: anpa.opombal@gmail.com

ou a no teléfono: 886 12 00 91 (en horario de atención a pais/nais)

Teléfono Emerxencia Comedor 652 544 971