A este técnico, no marco das funcións e obxectivos asignados por técnicos de nivel superior ó seu, requiriránselle nos campos ocupacións concernidos, polo xeral, as capacidades de autonomía en:
- A elaboración, actualización, verificación e control de ficheiros de provedores, clientes, persoal e demais documentos ou informacións xerados pola actividade da empresa.
- O control e xestión de "stocks".
- O inventario de existencias en almacén.
- Resolución de reclamacións, tramitación de queixas, elaboración de partes de incidencias tanto na empresa como en calquera organismo público, xa sexa central, local ou autonómico.
- Confección de nóminas e liquidación de impostos indirectos e directos que afectan á empresa.
- Información e asesoramento ó público ou clientes en función dos productos e/ou servicios ofertados, especialmente no sector bancario, de seguros, na Administración Pública e outras actividades do sector servizos.
- Verificación e rexistro contable da documentación derivada da actividade económica e financeira.
- Elaboración de estados de contas, balances, inventarios e outros estados financeiros.
- Cálculo de ratios, orzamentos e custos que afecten á área ou departamento onde está localizado.
- Control de fluxos de tesourería.
|