CEIP SOBRADA

Amorín Currás Sobrada Piñeiro

ONDE ESTAMOS

Fai clic no mapa para velo ampliado

O noso centro atópase en SOBRADA, parroquia do concello de Tomiño , na bisbarra do Baixa do Miño, ó sudoeste da provincia de Pontevedra. Tomiño, antiguo territorio de Turonium, ten unha extensión aproximada de 103 km2 e unha poboación que ronda os 12.000 habitantes. Tomiño linda ó norte con Gondomar e Baiona, ó sur con Portugal e o Rosal, ó leste con Tui e o río Miño ( fronteira natural co país veciño) e ó oeste con Oia e o Rosal. A tranquilidade, a boa situación xeográfica e a organización rural do noso entorno fan que, na última década, sexamos lugar escollido por moitas persoas das cidades dos arredores para fixar a súa residencia.

COMO CHEGAR

mapa-carreteras_baixomino.gif (27504 bytes)
Fai clic no mapa para velo ampliado

Desde Vigo vindo pola A-55, coller a saída 172 con dirección á Guarda. Tras percorrer aprox. 2 Km. pola C-550 tópase o desvío, a dereita, que en escasos 500 m chega ó C.E.I.P. de Sobrada.
Vindo dende Vigo pola costa, pasaremos pola localidade de Baiona e seguiremos ata A Guarda. Dende ahí, collendo a C- 550 dirección a Tui chegaremos a Tomiño en 20 minutos aprox. Á altura da Ramallosa (Nigrán) tamén se pode acceder a Tomiño por Gondomar collendo a PO-351 e chegaremos en 20 minutos aprox. Dende Portugal, a través da ponte internacional ubicada en Tui-Valença sobre o río Miño e que une Galicia con Portugal, podemos chegar a Tomiño pola C-550.

ALGO MÁIS

Fai clic na parroquia para acceder á súa páxina

O concello de Tomiño ten unha extensión aproximada de 103 km2. Divídese en 15 parroquias subdivididas, á súa vez, en 134 barrios. Cunha poboación, actualmente e en constante aumento, duns 11.000 habitantes. A súa densidade de poboación é de 109,28 hab/Km2.

As actividades económicas que se desenvolven no noso entorno son: a producción de cereal, a plantación de kiwis, unha das máis importantes de Galicia, a intensa producción madeireira e a pesca fluvial.  Destacar, ademáis que, na actualidade, o soporte económico do concello provén, sobretodo, da construcción e das industria situadas nos concellos colindantes.

• Relevo
  • Hidrografía