MES DO LIBRO 2006

"O DESTINO DOS LIBROS ESTA ESCRITO NAS ESTRELAS"

Este é o título da mensaxe dirixida este ano a tódolos nenos e nenas do mundo que os nosos alumnos e alumnas leron, comentaron e debuxaron un cartel / cómic no que expresaban o que suxería para eles esta mensaxe.

Durante este mes entre outras actividades fixemos as seguintes:

Durante o mes de abril celebramos no noso cole o                        "Mes do Libro" e para elo organizamos na Biblioteca distintas actividades para fomentar o gusto pola lectura en tódol@s nen@s.:

Cartel do mes do libro co slogan deste ano.

Exposición de libros de Xulio Verne para que levaran á        casa durante este mes.

Exposición de libros de Miguel de Cervantes e William Shakespeare.

Exposición d@s escritores que naceron nos países que percorre a V.O.R., aportados polos pais e nais, os             mestres e as mestras e os nenos e nenas.

Sesións de Animación á lectura con diversos autores,               para tódolos nenos e nenas do colexio.

ANIMACIÓN Á LECTURA

Sesión de animación á lectura a cargo de "Bea e Lois" da Editorial Kalandraka para os nenos e nenas de 1º

Encontro co autor do libro "¿Quién usa las papeleras?", Ricardo Alcántara por medio da Editorial Edelvives para os nenos e nenas de 3º e 4º.

Sesión de animación á lectura  polo contacontos Manuel Solla da Editorial S.M.  sobre o libro "O misterio do cemiterio vello" de Fina Casalderrey, para o alumnado de 5º e 6º

Encontro co autor de "Cacarabín, Cacarabón", Antonio García Teijeiro, da Editorial Edelvives para o alumnado de 1º e 2º.

Encontro co autor Anxo Fariña da Editorial Consorcio Galego para o alumnado de 5º e 6º.

Sesión de animación á lectura a cargo de María da Editorial Xerais para o alumnado de E. Infantil.
    Encontro coa autora de "O dente de Clara" da Editorial Tambre, Ana Expósito Valle, para o alumnado de 3º e 4º.

Lembramos o mes do libro 2005