Informacións Varias

Circular fin de curso con informacións importantes

6 de xullo do 2018

Exames setembro

Lista de Libros:

5º EI6º EI

1º EP2º EP3º EP4ºEP5º EP6º EP

OBRADOIRO SOBRE AS PLANTAS TERCERO PRIMARIA

Susana Boso Alonso do grupo de Viticultura CSIC  e nai do noso cole amosounos, nun obradoiro sobre as plantas , as cores ocultas das follas mediante un experimento no que os nenos participaron e disfrutaron moito.

Grazas a ela, sabemos moitas máis cousas sobre as plantas e as súas follas.

¡Moitas grazas Susana !

EX ALUMNA JUDOKA LAURA VÁZQUEZ IRÁ AL CAMPEONATO DE EUROPA DE SARAJEVO

Nuestra ex alumna Laura Vázquez , después de quedar campeona en la Copa de Europa Cadete que se disputó en Coimbra ,se ha clasificado para participar en el Campeonato de Europa de Judo que se celebrará en Sarajevo.

Desde el colegio queremos mandarle nuestras felicitaciones a ella y a su entrenador Marcial Romero Azpitarte, que también es el profesor de Judo de nuestro cole.

Para saber más pinchad aquí

Axudas e subvencións en plazo:

Como xa sabedes está aberto o plazo para solicitar o cheque de material ou o fondo de libros para o vindeiro curso. Remata o 22 de xuño. (Circulares: 1º, 2º de EP3º-6º de EP e a ESO)

Hoxe, 30 de maio abriron o prazo de presentación de solicitudes de Axudas municipais para comedor, libros e material escolar do Concello de Vigo. Ata o 27 de xuño (Tríptico informativo) Hay que pedir cita previa (Teléfonos: 010 ou 986 810 260 www.vigo.org)

VISITA DA ESCRITORA LEDICIA COSTAS

Ledicia Costas, Viguesa Distinguida e escritora de diferentes novelas e poesías viu onte a facernos unha animación á lectura do  libro A Señorita Bubble para quinto e sexto de Primaria  e o libro Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta para a ESO.

Os nenos pasáronno xenial.

HEPTACAMPEÓN DEL MUNDO DE CÁLCULO MENTAL

Ayer lunes 28 de mayo tuvimos la suerte de tener en el cole al heptacampeón del mundo y Record Guinnes de cálculo mental, Alberto Coto. Nos dio una charla sobre el cálculo, lo divertido que es y nos enseñó algunos truquillos.

Hoy 29 de mayo, estará en el cole, a las 16.30h vendiendo y firmando su libro "Multiplic@ tus inteligenci@s",donde explica cómo potenciar cada una de las inteligencias que todos poseemos y que está basado en la teoría de las Inteligencias múltiples de Gadner.

¡Os esperamos!