Actividades venres 21 de decembro

Publicado o 11 Decembro, 2012 na sección Xefatura de Estudos por Xefatura de Estudos

Estimados pais/titores:

O próximo venres dia 21 de decembro de 2012 o IES do Castro suspenderá as clases ordinarias e adicará a mañán á realización de diversas actividades deportivas e culturais.

O horario será o seguinte:

1- A hora de entrada será ás 10,30 e os titores dos grupos entregarán as cualificacións da primeira avaliación nas aulas de grupo (no primeiro ciclo da ESO) ou na aula de materia do profesor titor (no caso de segundo ciclo da ESO e 1º de bacharelato).

2- Ás 11,00 darán comenzo as actividades deportivas e musicais que durarán ata as 14,00, hora en que rematará a xornada e os alumnos voltarán a casa.

Os alumnos deberán permanecer no centro ate as 14,00 coa excepción dos alumnos de 4º da ESO e Bacharelato que teñan autorización paterna por escrito para saír antes (en ningún caso poderán saír antes os alunos de 1º, 2º e 3º da ESO). A este respecto recordase que están a disposición do alumnado, tanto en conserxería como na web do IES do Castro, as follas oficiais de xustificación de faltas que serán as esixidas como autorización.

Bon Nadal e Aninovo

Asdo.: Ana Mª Arias