La Materia (1º ESO)

Publicado o 30 Novembro, 2017 na sección Zona Alumnado, Bioloxía e Xeoloxía por Alberte Zato

alquimista.jpg

¿Se puede convertir el plomo en oro?

Efectivamente este fue el sueño de muchos alquimistas durante siglos pero esto no fue posible hasta mediados del siglo XX.

Cada átomo de plomo tiene 82 protones y cada átomo de oro 79 protones. Por lo tanto, para convertir el plomo en oro debemos producir un cambio en los átomos de plomo para que pierdan tres protones. Esto es posible con la tecnología actual pero para hacerlo se necesita consumir tanta energía que el oro resultante es más caro que el extraído de la naturaleza!!!

Descarga de apuntes

1_materia.pdf

2_cambiosfisicosquimicos.pdf

Alumnos con Lengua castellana y Literatura de 1º de Bachillerato pendiente

Publicado o 28 Novembro, 2017 na sección Lengua y Literatura castellanas, Exames, Convocatorias, Departamentos por Ángel Núñez Ramos

Se convoca a todos los alumnos con Lengua castellana y Literatura de 1º de Bachillerato pendiente del curso anterior a una reunión que tendrá lugar el lunes 18 de diciembre a la hora del recreo en el Departamento de Lengua (piso 2º antes de las aulas 214 a 218) para comunicarles el programa de recuperación y las fechas de los exámenes. Aquellos que no pudieran asistir deben ponerse en contacto con el jefe de departamento (Profesor Angel Núñez) por correo electrónico (nunezramos@edu.xunta.es) lo antes posible, ya que el primer examen de recuperación será el miércoles 7 de febrero.

Firmado: Angel Núñez Ramos.

Eva’s School Life in Canada

Publicado o 22 Novembro, 2017 na sección Música, Departamentos por Alberte Zato

Para deixar de reproducir o vídeo clique sobre el co botón dereito e deseleccione ‘Reproducir’

Calendario escolar 2017-2018

Publicado o 5 Novembro, 2017 na sección Calendario escolar por Alberte Zato

Clique na imaxe para vela a tamaño 1:1

calenadrio-escolar-17-18.jpg

Normativa da Consellería

normativa-calendario-escolar-2017-2018.pdf

Astronomía de 1º ESO

Publicado o 19 Outubro, 2017 na sección Zona Alumnado, Bioloxía e Xeoloxía por Alberte Zato

b-vila.jpg

Begoña Vila es astrofísica y dirige el equipo de la NASA (agencia espacial de Estados Unidos) para el diseño y construcción del supertelescopio James Webb.  Según la experta “este supertelescopio nos permirá ver a través de las nubes de polvo dónde se forman las estrellas y planetas y podrá observar la composición de sus atmósferas, buscando en particular planetas como la Tierra con presencia de agua en otros sistemas solares”.

¡Lo mejor es que esta astrofísica es de Vigo!

Descarga de apuntes

2_tierraluna.pdf

O vernes, día 13 de outubro deste 2017, DÍA NON LECTIVO

Publicado o 10 Outubro, 2017 na sección Avisos urxentes por Alberte Zato

iesdocastrocover_dianonlectivo.jpg

Segundo o aprobado polo Consello Escolar e autorizado pola Inspección Educativa, o venres, día 13 de outubro deste 2017, será día non lectivo correspondendo ao cupo de non lectivos propios do  instituto.

ANPA: Resultado do sorteo de vales do TROCALIBROS

Publicado o 25 Setembro, 2017 na sección Zona Alumnado, Zona ANPAs por Alberte Zato

trocalibros.jpg

RESULTADO DO SORTEO DE VALES DO TROCALIBROS.

20 DE SETEMBRO DE 2017

1er Premio: Vale de 50 Euros

Número de participación: 2871/3000

2º Premio: Vale de 25 Euros

Número de participación: 2431/3000

Para recoller o vale os gañadores do sorteo deberanse de poñer en contacto coa ANPA antes do fin do mes de outubro a través da nosa conta de correo electrónico anpaiesocastro@hotmail.com. De non ser reclamado no prazo algún dos vales, o premio engadirase ao tradicional concurso de postais do Nadal.

Moitas grazas a todos por participar nesta actividade do trocalibros.