Pendentes 1st of Bacharelato: Activities for Revising - 1 & 2

Publicado o 18 Decembro, 2017 na sección Pendentes Inglés, Zona Alumnado, Lingua Inglesa por Alberte Zato

Instruccións:

• Estas actividades teñen coma obxectivo repasar os contidos que serán avaliados na proba especial de finais de febreiro 2018.
  • En cada entrega haberá 4 documentos para catro habilidades: Grammar, Vocabulary, Reading and Writing
  • Teñen carácter de obligatorias para comprobar o estado de compromiso do alumnado co desafío de aprobar esta materia pendente.
  • Deberán ser presentadas para o seu control nos prazos marcados -normalmente quincenais-.
  • Descargáranse dende este sitio web en formato .pdf. Débense imprimir e facer os exercicios nos impresos.

Activities 1

(Prazo de presentación: 8 de xaneiro 2018)

grammar_revision_1.pdf

vocabulary_revision_1.pdf

reading_practice_1.pdf

writing_practice_1.pdf

Activities 2

(Prazo de entrega: 8 de xaneiro 2018)

grammar_revision_2.pdf

vocabulary_revision_2.pdf

La Materia (1º ESO)

Publicado o 30 Novembro, 2017 na sección Zona Alumnado, Bioloxía e Xeoloxía por Alberte Zato

alquimista.jpg

¿Se puede convertir el plomo en oro?

Efectivamente este fue el sueño de muchos alquimistas durante siglos pero esto no fue posible hasta mediados del siglo XX.

Cada átomo de plomo tiene 82 protones y cada átomo de oro 79 protones. Por lo tanto, para convertir el plomo en oro debemos producir un cambio en los átomos de plomo para que pierdan tres protones. Esto es posible con la tecnología actual pero para hacerlo se necesita consumir tanta energía que el oro resultante es más caro que el extraído de la naturaleza!!!

Descarga de apuntes

1_materia.pdf

2_cambiosfisicosquimicos.pdf

Alumnos con Lengua castellana y Literatura de 1º de Bachillerato pendiente

Publicado o 28 Novembro, 2017 na sección Lengua y Literatura castellanas, Exames, Convocatorias, Departamentos por Ángel Núñez Ramos

Se convoca a todos los alumnos con Lengua castellana y Literatura de 1º de Bachillerato pendiente del curso anterior a una reunión que tendrá lugar el lunes 18 de diciembre a la hora del recreo en el Departamento de Lengua (piso 2º antes de las aulas 214 a 218) para comunicarles el programa de recuperación y las fechas de los exámenes. Aquellos que no pudieran asistir deben ponerse en contacto con el jefe de departamento (Profesor Angel Núñez) por correo electrónico (nunezramos@edu.xunta.es) lo antes posible, ya que el primer examen de recuperación será el miércoles 7 de febrero.

Firmado: Angel Núñez Ramos.

Eva’s School Life in Canada

Publicado o 22 Novembro, 2017 na sección Música, Departamentos por Alberte Zato

Para deixar de reproducir o vídeo clique sobre el co botón dereito e deseleccione ‘Reproducir’

Titorías de grupo de grupo – Curso 2017/2018 | Horario de recepción ás familias

Publicado o 6 Novembro, 2017 na sección Horario Titorías por Alberte Zato

Clique na imaxe para vela a tamaño  1:1

horario-titorias-2017-2018.jpg

Documento en .pdf

horario-titorias-2017-2018.pdf

Calendario escolar 2017-2018

Publicado o 5 Novembro, 2017 na sección Calendario escolar por Alberte Zato

Clique na imaxe para vela a tamaño 1:1

calenadrio-escolar-17-18.jpg

Normativa da Consellería

normativa-calendario-escolar-2017-2018.pdf

Astronomía de 1º ESO

Publicado o 19 Outubro, 2017 na sección Zona Alumnado, Bioloxía e Xeoloxía por Alberte Zato

b-vila.jpg

Begoña Vila es astrofísica y dirige el equipo de la NASA (agencia espacial de Estados Unidos) para el diseño y construcción del supertelescopio James Webb.  Según la experta “este supertelescopio nos permirá ver a través de las nubes de polvo dónde se forman las estrellas y planetas y podrá observar la composición de sus atmósferas, buscando en particular planetas como la Tierra con presencia de agua en otros sistemas solares”.

¡Lo mejor es que esta astrofísica es de Vigo!

Descarga de apuntes

2_tierraluna.pdf

Horarios de grupos do curso 2017-2018

Publicado o 11 Outubro, 2017 na sección Horarios de grupos, Zona Alumnado, +++Documentos e formularios de interese, Zona ANPAs, Xefatura de Estudos por Alberte Zato

horarios_iesdocastro.jpg

Para acceder a cada horario é necesario premer no arquivo pdf correspondente.

ESO BACHARELATO
1eso-a.pdf 1bach-a.pdf