Publicación da Listaxe Provisional de persoas admitidas e non admitidas para o curso 2024-2025

Publicado o 24 Abril, 2024 na sección Zona Alumnado, Secretaría por Alberte Zato

reserva_praza.png

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE PERSOAS ADMITIDAS  E  NON  ADMITIDAS  PARA O CURSO 2024-2025

1.  No taboleiro do IES do Castro están publicadas, DENDE HOXE 25 DE ABRIL DE 2024, as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido na ESO e no BACHARELATO por curso e pola orde da puntuación provisional total obtida.

Lembrade que está prohibido facer fotos (Lei de protección de datos)

2.  Así mesmo, están dispoñibles a través da aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado):

a) A relación do alumnado de cada curso co número da solicitude de admisión        asignado pola aplicación admisionalumnado no momento da súa gravación.

b) O estado de tramitación das solicitudes, utilizando o número de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

c) A listaxe do alumnado con posto reservado e a listaxe provisional e definitiva do alumnado admitido coa puntuación total e do alumnado non admitido, utilizando calquera dos mecanismos de identificación admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o certificado dixital e Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

SEGUINTES PROCEDEMENTOS DE ADMISIÓN E MATRÍCULA DO ALUMNADO PREVISTOS NA ORDE DO 21/10/2022.

- Prazo de reclamación ás listaxes provisionais: 5 días hábiles contados a partir do 26 de abril.

- Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: 15 de maio.

- Formalización da matrícula na ESO e BACHARELATO: do 23 de xuño ao 7 de xullo.

Segundo a Normativa vixente o alumnado que non se matricule no prazo sinalado perde o dereito á praza no centro.

AXUDASLE: Axudas para a Realización de Actividades de Formación en Linguas Estranxeiras no ano 2024

Publicado o 23 Abril, 2024 na sección Zona Alumnado, Convocatorias por Alberte Zato

axudasle_azu_41.png

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2024

NOTA INFORMATIVA DO 23 DE ABRIL DE 2024

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado seleccionado e suplente e a listaxe de solicitudes que precisan remisión de documentación relacionada coas comprobacións segundo o establecido no artigo 8.1 (apartados c,d,e,f), segundo o establecido no artigo 16.3 da Orde do 29 de xaneiro de 2024 pola que se convocan axudas para a realización de actividades formativas en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva (DOG do 12/02/24).

• Listaxe provisional de alumnado seleccionado e suplente, 1ª de bacharelato
  • Listaxe provisional de alumnado seleccionado e suplente, 2ª de bacharelato
  • Listaxe de solicitudes que precisan de remisión de documentación

Ábrese un prazo de 10 días hábiles a partir de hoxe (fin de prazo 8 de maio), para que as persoas solicitantes que figuran na listaxe de solicitudes que precisan de remisión de documentación fagan entrega da documentación que se lle require, que poderá consultar a través do menú “3.Estado Solicitude” do sitio web:

Remitido: Charlas ‘Tecnoloxía con sentidiño’

Publicado o 3 Abril, 2024 na sección Remitido, Zona ANPAs por Alberte Zato

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesionale e Universidades  lanza a segunda edición do Ciclo de Cultura Científica, aberto ao público en xeral, e especialmente dirixido á comunidade educativa e aos docentes en particular. Baixo o título Tecnoloxía con sentidiño, abordaranse varias temáticas en torno á tecnoloxía, como o uso da mesma nas aulas, a súa relación coa saúde infanto-xuvenil e a psicoloxía ou a Intelixencia Artificial, entre outros.

A Xunta organiza este ciclo nun momento no que o uso da tecnoloxía é motivo de debate no ámbito do ensino, e de especial interese para as familias. O obxectivo é ofrecer certezas e contribuír a unha reflexión seria e documentada, con expertos do maior nivel, e baseada en investigacións.

Desenvolveranse  charlas de hora e media de duración, de 18:00 a 19:30, e poderán seguirse de forma presencial no auditorio Neira Vilas da Biblioteca de Galicia en Santiago de Compostela.

11ª Convocatoria das Becas Eurolingua

Publicado o 3 Abril, 2024 na sección Zona Alumnado, Convocatorias por Alberte Zato

Aberta a 11ª Convocatoria das Becas Eurolingua

Estos cursos, que están becados ao 100%, constan de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluido, dirixido a estudantes de Secundaria, Ciclos e Universidade.Poden consultar toda a información da convocatoria picando neste ligazón: Becas Eurolingua.

• O programa está becado al 100% e inclúe:
  • Programa de 20 clases de inglés semanais.
  • Material didáctico.
  • Aloxamento en familias seleccionadas e residencia.
  • Programa de actividades culturais, visitas e excursiones.
  • Certificado de aproveitamento do curso expedido polo colexio.
  • Teléfono de emerxencia 24 horas.
  • Non incluido, pero xestionable gratuitamente, o billete de avión.

Os requisitos para solicitar a bolsa son:

• Idade mínima 14 años.
  • Media académica de polo menos 6 puntos.
  • Estar matriculado neste curso nalgún destes estudios: ESO, Bacharelato, Ciclos Formativos ou Universidade (masters e doutoramentos incluidos).
  • Ter nacionalidade de calquera país da UE.

O prazo de solicitude para estas bolsas finaliza o 21 de abril. Se teñen calqueira dúbida poden consultar no noso apartado de preguntas frecuentes, respondendo a este e-mail o no noso chat online.

Tamén poden consultar as opiniones dos estudiantes becados nass anteriores convocatorias picando aquí: Opiniones Becas Eurolingua.

Agradecemos difusión entre os que poidan estar interesados.

www.becaseurolingua.com