A biblioteca abre as súas portas

Publicado o 21 Setembro, 2010 na sección Club de lectura, Biblioteca por Carmen Vilariño Agras

subir.jpg biblio.jpg subir-i.jpg

Iniciamos un novo curso e a biblioteca abre as súas portas , un novo curso comenza. Unha boa maneira de comezar, é dar a benvida a todos os membros da comunidade educativa e, de xeito especial, aos novos profesores/as e ao novo alumnado que neste momento incorpóranse ao centro. Os profesores e profesoras que formamos o equipo de biblioteca estaremos a vosa disposición. Nos próximos días, intentaremos dar a coñecer a biblioteca e o seu funcionamento ao alumnado de nova incorporación.

HORARIO DE EMPRÉSITOS E DEVOLUCIÓNS

Luns a venres en horario de recreo

Martes e xoves en horario de 16 : 30 ata 19 h.

PARA NON SE PERDER NA BIBLIOTECA

plano.jpg

clique na imaxe

LEMBRADE TODOS AQUELES QUE NO VERÁN LEVÁCHEDES LIBROS EN PRÉSTAMO QUE TEDES QUE PASAR POLA BIBLIOTECA PARA A SÚA DEVOLUCIÓN