Actualización de información: Venres, 13 - 20:00 horas
Nova información, venres 13 de marzo (20:00 horas) relativa a:
PROCESO DE ADMISIÓN
“Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará una semana despois do reinicio das clases.
Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes”
O luns 16 de marzo non haberá atención ao público. Seguiremos publicando información a medida que recibamos instruccións da Consellería de Educación.
Esta fin de semana a páxina web do instituto e a aula virtual poderán sufrir cortes como consecuencia das labores de mantemento que se están a realizar.
INSTRUCIÓNS RESPECTO DA ATENCIÓN DO ALUMNADO
“O centro disporá das medidas precisas para facilitar a continuidade do proceso de aprendizaxe do alumnado fóra do ámbito escolar.”
Con respecto á atención do alumnado daremos instruccións nesta páxina web ao longo da semana que ven.
Máis información no portal educativo da Xunta de Galicia.
Imprimir este Artigo