Convocatoria de inscrición nas Probas de Certificación e Acreditación Lingüística ECL no IES do Castro con axudas da Xunta da Galiza

Publicado o 24 Outubro, 2023 na sección Convocatorias, Lingua Inglesa por Alberte Zato

english1.jpg

Segundo a RESOLUCIÓN DO 29 DE SETEMBRO DE 2023, DA DIRECCIÓN XERAL DE ORDENACIÓN E INNOVACIÓN EDUCATIVA POLA QUE SE REGULA A XESTIÓN DE PROBAS DE ACREDITACIÓN DE COMPETENCIA LINGÜÍSTICA EN LINGUAS ESTRANXEIRAS PARA O ALUMNADO QUE CURSE ESTUDOS EN CENTROS PÚBLICOS DEPENDENTES DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN, FORMACIÓN PROFESIONAL E UNIVERSIDADES DURANTE O CURSO 2023/2024 dispoñíbel para descarga aquí

resolucion_acreditacion_linguistica_centros_publicos_curso_2023-2024.pdf

O IES do Castro por medio do seu departamento de Lingua Inglesa abre o período de incrición para solicitar as axudas que permitan a gratuidade de ditas probas no instituto.

Características:

• Convocatoria para alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato.
  • As probas celebranse no IES do Castro organizadas e tuteladas por unha entidade certificadora da nosa elección en datas elexidas polo departamento de inglés que mellor conveñan.
  • Serán gratuitas para as familias coas axudas de 100 euros convocadas. (Nota: sugundo os acordos que se cheguen coa empresa certificadora)
  • Poderase obtar ao seguintes niveis ECL (sexan realistas, plz.)
    • B1,B2 e C1 (véxase o ligazón de información sobre estas certificacións).

Ligazón de interese

eclfejlec-eng-1170×1251.png

• Como se estima que as inscricións superarán ás prazas concedidas seguirase un baremo para a selección das mesmas confeccionado no seu intre polo departamento de Lingua Inglesa e aprobado polo Consello Escolar.
  • O prazo de inscrición finaliza o día 31 de outubro de 2023 ás 14:00 horas.
  • A inscrición presentarase nun formulario oficial (dispoñibel para a súa descarga debaixo ou fisicamente na conserxería do instituto)

solicitude_inscricion_exames_certficacion-lingusitica-ingles-2023-2024.pdf

• O formulario de inscrición entregarase:
    •  en man polo alumnado interesado ao profesor ou profesora de inglés de cada solicitante,
    • ou ben ao xefe do departamento, Prof. Zato.
    • ou ben por correo-e  ies.docastro@edu.xunta.gal

(Nota: esta convocatoria está dispoñíbel tamén para lingua francesa. Información no departamento de dita lingua)