Normas de préstamo e utilización de taquillas no curso 2025-2026

NORMAS DE PRÉSTAMO E UTILIZACIÓN DE TAQUILLAS. CURSO 2025-2026
1.    Disposición das taquillas
Existen un total de 200 armarios distribuídos na planta baixa e nos relanzos das escaleiras entre a planta baixa e o primeiro andar.  
Distribuiranse por zonas segundo os cursos: 1º e 2º ESO; 3º e 4º ESO; 1º e 2º BACH.
2.    Tramitación das solicitudes e adxudicación 
·        Os impresos de solicitude recolleranse en Conserxería o martes 30 de setembro.
·         Presentar o documento de solicitude e préstamo na Conserxería do centro correctamente cuberto nun prazo de 2 días desde a entrega do mesmo: mércores 1 e xoves 2 de outubro.  Se a solicitude non se entrega no prazo establecido, a persoa solicitante quedará á espera de que sobre algún armario que se lle poida asignar.
A adxudicación realizarase por orde de chegada das solicitudes o luns 6 de outubro.
·         Entregar unha fianza de 12 euros (6 se é compartida) cando se lle entreguen as chaves.
·         Só se prestarán armarios compartidos; unicamente se pode solicitar un armario individual por enfermidade debidamente acreditada. Ao non haber suficientes armarios,   deste xeito beneficiarase máis alumnado. 
3.    Condicións do préstamo
·         O alumnado poderá facer uso dos armarios durante o seguinte período: 2º bacharelato ata o 31 de maio; 1º de bacharelato ata o remate da avaliación ordinaria (9 de xuño) e a ESO ata o 19 de xuño. 
·         O incumprimento dalgunha das normas de utilización establecidas no punto 4 suporá a perda automática do seu uso.
·         Ao presentar a solicitude acéptanse todos e cada un dos requisitos e normas recollidos neste documento. 
·         Ao rematar o curso, os/as usuarios/as devolverán as chaves segundo as instrucións que se lles dean (día límite para a recollida o 30 de xuño do 
presente curso), sendo isto un requisito imprescindible para que se lles devolva a fianza.
4.    Normas de utilización dos armarios
·         Non está permitido o intercambio de armarios entre o alumnado.
·         O instituto non se responsabiliza dos obxectos de valor ou susceptibles de ser subtraídos que o alumnado deixe neles.
·         Os danos e/ou roturas exteriores ou interiores son responsabilidade do/a (s) alumno/a (s) adxudicatario do mesmo. O armario ten que ser devolto nas mesmas condicións en que se recibiu. 
·         Queda prohibido depositar obxectos que polas súas características ou composición poidan ser considerados perigosos, nocivos para a saúde ou contrarios ás normas do centro. 
·         A dirección do centro resérvase o dereito a abrir os armarios ante a sospeita do incumprimento das normas de uso. 
·         Só se poden utilizar os armarios na hora de entrada, durante o recreo e á saída. Queda prohibido utilizalos nas horas de clase e entre as clases. 
·         Se se perde a chave do armario, deberase aboar o custo da nova chave (2 euros) no momento da entrega para poder seguir utilizándoo, de non ser así, pérdese o dereito a usalo. 
·         Débese comunicar á conserxería do centro calquera estrago que se observe nos armarios (golpes, pechaduras forzadas, etc.). Se a primeira vez que se abre  se nota algún,  débese comunicar inmediatamente. 
· Cando finalice o período de uso, devolveranse 10 euros da fianza (5 para cada persoa se é compartido) unha vez que se comprobe o bo estado do armario.
Documento en .pdf con impreso de solicitude

 Imprimir este Artigo
 Imprimir este Artigo
	
		
	
 Imprimir este Artigo
 Imprimir este Artigo
	
		
	
 Imprimir este Artigo
 Imprimir este Artigo
	
		
	
 Imprimir este Artigo
 Imprimir este Artigo
	
	














