Proceso de admisión de Secundaria e Bacharelato para o curso 2023-2024

Publicado o 27 Xaneiro, 2023 na sección Administración, Secretaría por Alberte Zato

reserva_praza.png

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO SECUNDARIA E BACHARELATO PARA O CURSO ACADÉMICO 2023/24.

PRAZO PRESENTACIÓN SOLICITUDES DO 1 Ó 2O DE MARZO.

(Na nosa páxina web publicaremos novidades respecto diso, asi como as vacantes disponibles no noso centro para o próximo curso escolar).

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO ESCOLAR 2023/24.

Para o curso escolar 2022/23 os prazos previstos na  Orde do 21/10/2022 para a tramitación dos procedementos de admisión e de matrícula do alumnado, son os seguintes:

Reserva de praza para o centro ao que se estea adscrito (Farase no centro de Primaria)

16 de xaneiro – 6 de febreiro

Publicación da listaxe do alumnado con posto reservado

22 Febrero

Publicación de postos escolares vacantes

Antes do 1 de marzo

Presentación en prazo ordinario de solicitudes de admisión

01 - 20 de marzo

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas

Prazo de reclamación contra as listaxes provisionais:

5 días hábiles, contados a partir do seguinte á data de publicación das listaxes provisionais.

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas

Formalización da matrícula en ESO e bacharelato

23 de xuño ao 7 de xullo.

Aclaracións da Consellería de Educación sobre o final de curso 2022-2023 na ESO e Bacharelato

Publicado o 24 Xaneiro, 2023 na sección Dirección por Alberte Zato

findecurso.jpg

A falta das concrecións de datas e horarios que a xunta directiva e órganos colexiados do IES do Castro confeccionarán no seu intre, estas son as aclaracións que ofrece a Consellería de Educación sobre a nova normativa de avaliacións finais na ESO e Bacharelato.

Fican publicadas aquí para xeral coñecemento da comunidade educativa deste instituto.

aclaracions_aspectos_final_do_curso_20230112_gal.pdf

Xunta de delegados/as do curso 2022-23

Publicado o 13 Xaneiro, 2023 na sección Zona Alumnado, Xefatura de Estudos por Alberte Zato

[Clique na imaxe para vela a tamaño 1:1]

delegados-as.jpg

22 de decembro: derradeiro día lectivo de 2022

Publicado o 21 Decembro, 2022 na sección Vicedirección, Xefatura de Estudos, Dirección por Alberte Zato

Clique para velo a tamaño 1:1

22-decembro.jpg

XVI CONCURSO de Felicitacións do Nadal * 2022

Publicado o 11 Decembro, 2022 na sección Zona ANPAs por Alberte Zato

[Clique na imaxe para vela a tamaño 1:1]

cartel-concurso-nadal-anpa-2022.jpg

Descarga en

cartel-concurso-nadal-anpa-2022.pdf

Pendentes 1st of Bacharelato: Activities for Revising - 1 & 2

Publicado o 6 Decembro, 2022 na sección Pendentes Inglés, Zona Alumnado, Lingua Inglesa por Alberte Zato

Instruccións:

• Estas actividades teñen coma obxectivo repasar os contidos que serán avaliados na proba especial de finais de febreiro 2022.
  • En cada entrega haberá 4 documentos para catro habilidades: Grammar, Vocabulary, Reading and Writing
  • Teñen carácter de obligatorias para comprobar o estado de compromiso do alumnado co desafío de aprobar esta materia pendente.
  • Deberán ser presentadas para o seu control nos prazos marcados -normalmente quincenais-.
  • Descargáranse dende este sitio web en formato .pdf. Débense imprimir e facer os exercicios nos impresos.

Activities 1

(Prazo de presentación: 20 de nadal de 2022)

grammar_revision_1.pdf

vocabulary_revision_1.pdf

reading_practice_1.pdf

writing_practice_1.pdf

Activities 2

(Prazo de entrega: 9 de xaneiro 2022)

grammar_revision_2.pdf

vocabulary_revision_2.pdf

Concesión de axudas municipais a familias con fillos e fillas en ensino obrigatorio

Publicado o 30 Novembro, 2022 na sección Zona Alumnado por Alberte Zato

logo-concello-de-vigo1.png

CONCESIÓN DE AXUDAS MUNICIPAIS A FAMILIAS CON FILLOS E FILLAS EN ENSINO OBRIGATORIO.

PRAZO: Dende 30 de novembro ó 29 de Xaneiro.

So se aceptará unha solicitude por unidade de convivencia. No caso de que se presenten máis acumularanse, tramitándose a primeira presentada no Rexistro.

Xunto coa solicitude achegarase a seguinte documentación:

a)     DNI, NIE ou pasaporte da persoa solicitante (só para solicitude presencial).

b)     Libro de familia completo ou documentación oficial acreditativa dos membros da unidade familiar, coas súas datas de nacemento.

c)     Volante de empadroamento familiar só para os solicitantes non empadroados en Vigo.

d)     Certificado de matrícula do centro escolar acreditativo de que o alumnado para o que se solicita a axuda está matriculado no curso 2022-2023 en Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria ou Educación Especial.

e)     Documento acreditativo do IBAN da conta bancaria da persoa solicitante da axuda.

f)      De ser o caso, outro documento xustificativo da convivencia co menor.

g)     Declaración responsable do cumprimento de obrigas tributarias e coa Seguridade Social de conformidade co artigo 24.4 do RLXS (Esta declaración consta incluída no formulario de solicitude).

OS CERTIFICADOS DE MATRICULA (OS ENTREGARÁ O TUTOR A CADA ALUMNO). SÓ SERÁN VALIDOS PARA A PRESENTACIÓN PRESENCIAL.

Solicitude presencial: Deberá cumprimentarse o formulario de solicitude a través da URL:  https://www.vigo.org/axudas-ensino (premendo no botón Tramitar presencialmente) e posteriormente presentalo no Rexistro Xeral Municipal do Concello de Vigo xunto coa documentación esixida nas bases.

Así mesmo, os/as interesados/as poderán presentar as súas solicitudes por calquera dos medios previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (LPACAP).

Descarga deste documento en

axudas-concello-vigo.pdf